Fusie GTV en E&O

Op 1 januari 2021 gaan GTV en E&O fuseren. Dit is besloten op de Algemene Leden Vergaderingen van de beide verenigingen die hebben plaatsgevonden op 16 september 2020. Na deze vergadering heeft er binnen E&O een online stemming plaatsgevinden, waarin akkoord is gegaan met het samengaan met GTV.

De vorm waarin de fusie plaatsvindt is dat E&O als vereniging wordt opgeheven. Alle leden van E&O worden vanaf 1-1-2021 lid van GTV. De contracten van de trainers van E&O worden "overgezet" naar GTV.
De meeste leden zullen in eerste instantie niet veel van de fusie merken, omdat alle lessen doorgaan op dezelfde tijdstippen als voor de fusie. Ook blijven in het eerste kwartaal van 2021 de contributie tarieven voor alle leden hetzelfde als voor de fusie (uitgezonderd de leden van de turnselectie van het vroegere GTV; deze hebben apart een brief hierover ontvangen).

Op termijn zullen er wel zaken gaan veranderen.
In de eerste plaats zal er voor de hele vereniging door het bestuur een voorstel voor nieuwe contributie tarieven worden opgesteld. Dit voorstel wordt door het bestuur uitgewerkt in het eerste kwartaal van 2021. Het voorstel zal dan ter goedkeuring voorgelegd in een Algemene Leden Vergadering die zal plaatsvinden vóór 1 april 2021. De nieuwe tarieven moeten ingaan per 1 april 2021.
Ook zal voor alle lessen worden bekeken of kosten en baten met elkaar in balans zijn. Er zal worden bekeken of het nodig is om verliesgevende lessen samen te voegen.
Daarnaast zal de naam van de vereniging veranderen.

De fusie is nader omschreven in het fusiedocument.  Dit document is eerder rondgestuurd per email, en u kunt het ook nog downloaden via de volgende link: fusiedocument.

Met vriendelijke groet,

Geen nieuwsberichten gevonden