Vertrouwenspersoon

Ik zal me via deze weg even voorstellen, mijn naam is Linda Wijnands. Ik ben SPH afgestudeerd en ben SKJ geregistreerd en werkzaam als jeugd consulent.  Ik woon samen met mijn man en twee kinderen in Emmen. Mijn dochter turnt bij Sport Club Emmen.

Ik ben vertrouwens persoon van Sport Club Emmen.

Niet voor iedereen zal het duidelijk zijn waar een vertrouwenspersoon voor is. Daarom kort uitleg hierover.

Je kunt met mij sparren als je, als lid van de vereniging ergens tegen aan loopt. Dit kan zijn dat je een nare ervaring hebt met een trainer of mede lid. Ook kan het zo zijn dat je iets gehoord hebt waarvan je niet weet wat je hiermee moet. Dit zijn allemaal voorbeelden waarbij je mij kunt benaderen. Dit kan via de mail, je kunt daarin je vraag stellen anoniem of met naam. We kunnen overleggen samen of we een bel afspraak maken, live elkaar willen spreken of misschien dat het bij mailen blijft omdat dit mogelijk een veilige manier is.

Ik zal geen oordeel geven maar wil graag proberen je een luisterend oor te bieden en mogelijk adviezen geven wat je zou kunnen doen.

Ik hoop dat ik met deze uitleg een duidelijk beeld heb geschetst van mijn rol binnen de vereniging.

Het mail adres waarop ik te bereiken ben is: vertrouwenspersoon@sportclubemmen.nl