Veelgestelde vragen

Voor alle lessen geldt dat sportkleding volstaat. Voor senioren "goed zittende sportkleding". Voor junioren kleding die wordt gedragen tijdens de gymles op de school.

Voor de turners en acrogymnasten geldt dat tijdens de wedstrijden een turnpakje verplicht is. Je kunt bij de turn trainers navragen hoe je aan het juiste pakje komt.
Streetdance wedstrijd groepen bespreken de keuze voor kledingtenue met de leiding.

In de gymzalen mag je sporten op blote voeten of op schoenen met witte/lichte zolen.

Turn en acorgym lessen zijn blootsvoets.

De lessen peutergym zijn bedoeld voor kinderen tot 4 jaar. De trainer bedenkt de inhoud van de les en leidt de les. Bij deze lessen nemen de ouders actief deel om hun kind te begeleiden.

Bij de lessen gymnastiek is het de bedoeling dat de kinderen zelfstandig aan de les mee doen. Dat kan op zijn vroegst ongeveer vanaf 3 jaar, maar dit kan van kind tot kind uiteraard verschillen. De trainer leidt de les en de kinderen voeren de opdrachten van de trainer zelfstandig uit. De ouders zijn dus in principe niet bij de les betrokken.

Turn en acorgym lessen zijn blootsvoets.